JUMPPAKAUSI 2014-15 starttaa viikolla 36!

Aika: 1.-29.9.2014
Paikka: Kaukolan koulu, uusi ja vanha sali

Tervetuloa mukaan jumppaamaan!

Ilmoittautuminen 1.9. ennen ryhmän alkua kirjureille. Jäsenkortti mukaan ja varaathan mieluusti tasarahan. Jäsenmaksu aikuisilta 25e/kausi eli syksy ja kevät, ja lapsilta 12e.  Uudet jumppaajat voivat maksutta kokeilla ryhmää kaksi kertaa. Jäsenmaksun maksettuasi voit vapaasti käydä eri ryhmissä, vaikka aluksi ilmoittautuisitkin vain yhteen. Jos tulet mukaan 1.9. jälkeen voit ilmoittautua suoraan ryhmän ohjaajalle.

JUMPPATURVA- vakuutus maksaa 4e, ja sen voit ottaa kahden ensimmäisen jumpan aikana. Vakuutus on voimassa 1.9.2014- 31.8.2015. Pohjolan ja Voimisteluliiton Jumppaturvavakuutus on harrastejumppareiden tapaturmavakuutus. Vakuutus korvaa esim. ryhmäliikuntatunneilla, esiintymisissä ja näytöksissä sattuneet tapaturmat.